En helgresumé

Dåså, nu blir det väl att gå igenom min helg och det jag minns utav vad jag gjort!

I fredags började vi fira Miranda! Vi förade i Johannas lägenhet (där bilden togs) innan vi drog ut i Örebro och på Strömpis. Minnet bleknar sen men min mamma fick hämta upp mig vid bussen då jag aldrig i hela mitt jävla liv hade klarat av att ta mig hem därifrån själv. Tack mamma!

I lördags firade vi också Miranda, dock här i Karlskoga istället! Började hos mig och därefter drog vi på fest hos Richard innan vi körde på utgång. Jag hade faktiskt rätt kul ändå, trots att mitt klädval sög (vitt kortsett ihop med uvlampor gör att alla av någon anledning skulle gå fram och tro att dom var jätteroliga när dom börja peta en på brösten, hehe funny....) men jaa, bra kväll! Gött att slippa kön och gå in före alla också, det tackar jag för! Caroline Eriksson sov hos mig sen, där vi mötte pappa och tre av hans arbetskamrater som varit på personalfest, fan gamlingarna kan dom med!

Söndagen började med en fin bakfylla, klockan 12 var jag bortbjuden till Nikolina för förfest (på söndagen var det personalfest för alla vi som jobbat på nightshift, statt och Harrys, blir på söndagar eftersom alla jobbar fredagar och lördagsnätter) Var väl inte direkt sugen på att börja dricka alkohol när jag var bakis (vem fan är det!?) men efter ett pressande gick första vinflaskan i och sen var det bara all in! Vi möttes vid 15 på Harrys för lite cider och förberedelser, därefter blev det bowling. Att bowla stenfull är inte lätt.... Sen vart det middag och buffé med gratis påfyllning av alkohol, gött! Sist men inte minst drog vi till Harrys där själva festen började. Det var riktigt roligt och jag tackar verkligen alla som gjorde kvällen guld värd! Alla anställda är hur goa och trevliga som helst. Tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0