Blä

http://ebbaagren.blogg.se/images/2009/bullar_58312300.jpg

Igår fick jag en cp-impuls efter skolan. Bestämde mig för att baka en jävlans massa kanelbullar (jag hatar själv kanelbullar så det är as bra, blir inte sugen när andra äter!). Tog en pw ner till affären och handlade jäst och ställde mig och bakade för full rulle, skvätte ner hela köket inklusive mig själv (det ser ut som om något haft kokainfest i köket och min tröja ser det ut som om någon spytt ner)men jag fick ihop 110 bullar. Det doftar ju underbart! Dessvärre så åt jag en bulle för att smaka om det var godare när jag gjort dem själv (svaret är nej). Fick sen ångest över att ha ätit bullen och gick ut och sprang i en timma igen och ramlade på köpet vilket resulterade i en jävla knäsmärta. Dagens lärdom: Baka aldrig kanelbullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0