12:24

Jag känner mig helt sjukt sentimental idag. Don't know why men jag är på världens mest oklara humör. Fick sluta vid elva, åkte hem, slog på resten av twilight eclipse filmen som jag och mamma tittade på igår, blev typ deprimerad. Varför vill vi tjejer alltid ha det komplicerade och svåra? Varför faller vi aldrig för det enkla, självklara och det som faktiskt är stabilt och bra? Vi suger. Nog om det. Team Jake forlife! Satte mig vid datorn, körde igång min nostalgi-lista på spotify och "färger i en vind" började. Tanken slog mig att jag fan aldrig riktigt sett pocahontas, så nu laddar jag ner den och snart är den väl klar. Spännande! Jag ska ut och gå sen, har fixat ny musik på mobilen samt bättre hörlurar som inte ramlar ut när jag springer, score! Puss

http://images.hellokids.com/img/pocahontas-n-14-73370.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0