Nattinlägg

Jag ligger nerkrupen i sängen med täcket tätt runt mig. Kom hem från jobbet för cirka en timma sen. Söta Nikolina körde hem mig och så tog vi en tur med Robin och Jimmy påvägen,härligt med berusade människor när man själv är nykter. Kvällen har iallafall varit riktigt bra, trevlig middag med Cecilia och Caroline och sen en cider och lite skitsnack ute innan det vart jobb. Rolig dag när man är ensam hemma, snacka att jag inte utnyttjar läget till dess fulla. Det som suger nu är bara det att jag ligger själv här (aa förutom leffe i min famn då)... Har blivit van vid att ha Fredrik vid min sida, jobbigt att han ska vara bortrest då. Tur att pojken komet hem tidigt imorgon och redan skrivit att vi ska ses då, det gillas! Aja, ska försöka sova men känner att det blir svårt eftersom en viss person ska komma och förstöra (vilket säkert omedvetet från hans sida) men precis när jag fått lite disciplin på migsjälv.. Fml... Bjuder på en bild på mig från jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0