Nationella kursprov

Då var det avklarat! Nationella kursprovet i svenska B har gått av stapeln! Jag förstår inte syftet med att ha 5 jävla timmar på sig, efter två timmar kände jag mig väl färdig och hade läst igenom texten flera gånger. Jag måste ju hylla det faktumet att man skriver på datorer istället för att skriva för hand, underbart! Så, vad mer ska jag hitta på idag då? Jag är ensam hemma nu fram till typ 8 ikväll, jag hatar att vara ensam. Det finns för det första inget att göra och för det andra så är det då min hjärna går igång och jag orkar inte med att tänka längre. Fan finns det seriöst inga droger som bara kan ta bort allt tänkande, orkar inte med hur jag vill förstöra allt och ja.. Fitta, ska inte börja skriva om sånt nu. Än så länge så har jag roat mig med att prata i telefon med Hjälmen, Caroline, Daniel, Fredrik och mamma. Vem blir nästa offer? *spännande*

Bög, måste hitta på något nu. Blir nog en powewalk och därefter ska jag kanske försöka sova, har inte blivit så mycket sovandes de senaste dagarna. Jag har sovit hos Fredrik varje dag sen i fredags och han ska ju upp vid halv sju och jobba varje dag så jag vaknar tidigt trots att jag har sovmorgon och jag är vaken till 2 typ varje kväll. Det är ju typ standard för alla andra men jag behöver fan minst 10 timmars sömn för att leva. Jag skriver inget alls av intresse. Fuck this. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0