Klappkanon

En bild säger mer än tusen ord. Tre stycken kanonfulla tjejer på en toalett, kan ju inte sluta bra. Gårkvällen var betydligt roligare än vad jag väntat mig, startade med vin hos Caroline och slutade med att jag spydde hos Fredrik. Allt däremellan minns jag faktiskt rätt bra (stolt!). Trots att jag nog druckit det mesta jag någonsin gjort ute på krogen så minns jag rätt mycket och jag mår faktiskt bra idag. Det är nog det sjukaste, jag känner mig rätt så fit for fight ändå, förutom det faktumet att mitt hår är slitage av hårgelé och sminkningen ser ju ut som jag vet inte vad. Nu ska jag städa rummet och ringa Caroline, vart fan tog hon vägen igår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0