Kärringbh

Woopwoop! (hatar fan det uttrycket) jag sitter hur som helst i Örebro just nu och väntar på bussen hem, självklart missade jag förra bussen med 1 minut så jag får gött vänta en timma... Jag har ju varit och tagit ut stygnen nu och återigen kollat om allt ser bra ut! Det tog typ 1 minut att ta ut båda stygnen och det kändes inte (trodde det skulle göra ont som fan!) och sen så fick jag se ärren, ser riktigt bra ut! Fick även en lagom söt kärring sportbh som jag ska ha på mig i 3 jävla månader. Kan inte direkt ha vanliga kläder på mig till den, fezzzzt. Det positiva är iallafall det faktum att jag får duscha normalt nu, ingen anar hur mycket jag längtar efter en varm lång dusch, ååh! Nu ska jag babbla med Oscar tills dess att bussen kommer, fred mina kära!


Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

var det inte fett dyrt? :O

2011-11-24 @ 16:28:35
URL: http://byemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0