I skolan

Företagsekonomi B, känns menlöst att vara i skolan igen, vi gör verkligen ingenting. Fast denna vecka lär bli rätt hektisk, nationella prov och massa andra prov. Kul! Igår så var jag hemma hos Fredrik, lagade mat åt honom och vi tittade på fast and furious, har aldrig sett den förut men den var ju sjukt jävla bra! Där gick det emot mina fördomar, trodde filmen skulle suga. Sov iallafall över hos Fredrik och på morgonen kom han hem med frukost när han hade rast på sitt jobb, sweet! Han skjutade sen hem mig så att jag hann fixa mig innan skolan dit mamma sen körde mig. Efter skolan ska jag gå på stan med mamma och shoppa, sen ska jag hem och vänta på Fredrik och jag ska försöka styra upp hans liv lite. Vi ska storhandla, ut på en powerwalk samt så ska jag städa hans lägenhet lite och laga mat till honom. Tippar på att jag sover där ikväll också, men vi får se. Nu ska jag väl lyssna på Anna som pratar om allt mellan himmel och jord. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0