Helgresumé

 

Söndag. Dagen som är gjort för att man ska må piss. Jag har julpyntat hemma efter att ha lämnat Oscar vid tågstationen och storhandlat med mamma och pappa. Helgen, eller ja hela veckan har susat förbi! Fredagen spenderades med att titta på hela karatefylla säsongen (älska!!), titta på idol samt se twilight eclipse med Oscar, jag somnade ju dock as tidigt. Lördagen så var vi på stan, käkade ute och shoppade kläder åt honom innan vi åkte hem, fixade oss och drog och käkade tillsammans med tjejerna för att fira fina Caroline Eriksson som fyllde år! GRATTIS! <3 Hur som helst, vi drog sen hem till Fredrik där det bjöds på förkrök med en drös pojkar inann det slutligen blev utgång. Jag har blåmärken på hela kroppen och det ena pinsamma minnet efter det andra ploppar upp, men sånt är livet! Nu väntar jag bara på att min sega Fredrik ska komma hit och hämta med så att jag kan åka och köpa sushi och sen åka hem till honom för en kväll framför Beck. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0