Helg snart!

Tror ni att jag sovit själv i tisdags eller onsdags som jag planerat? Nej såklart inte! Fredrik sov här båda nätterna, men jag klagar inte! Jag är så van vid att sova med honom nu att det är tomt utan honom. Jag har iallafall haft världens mest korta och onödiga skoldag idag, ska nu bara vänta på att mamma kommer hem (om typ fem timmar) och då ska vi baka lussebullar och fixa lite här hemma. Ikväll ska jag sova tidigt och göra så lite som möjligt och imorgon så kommer Oscar äntligen hit! Vi ska väl ta det lugnt på fredagen och på lördagen ska vi fira Caroline Eriksson och supa skallen av oss, ska visa Oscar att vi bönder vi kan vi med! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0