Fridaynight

Åhttp://www.skogskyrkogarden.se/images/arkivbilder/susanne_hallmann_ljuslykta.jpgh, idag har varit en riktigt skön dag! Sov till tolv, gick upp, städade lite hemma, mötte mamma och åkte till stan, shoppade och lunchade. Blev en club toast på som hemma (fy-satan-i-helvetes-jävla-skit vad gott det är!) och vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Det är klart det bästa med mamma, hon är mer som än själsvän än en morsa. Väl hemma igen så blev det en pw samt en promenad till kyrkogården där vi tände ljus och promenerade omkring, det är riktigt fint när alla ljus är tända. Pappa har gjort korvstroganoff, dagens sämsta. Vidrig mat, jag ska väl komma på något festligt som jag kan laga till migsjälv och svulla i mig. Nu ska jag iallafall slå mig ner i soffan och titta på idol med mamma och pappa (Heja Molly, Robin och Amanda F!!!!) och vänta på att Fredrik kommer hit. Resten av kvällen spenderas med honom, vi ska väl titta på limitless tror jag den hette, verkar fan as bra! Hoppas alla andra har en bra fredagskväll också.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0