Fresh 2 death

Åh någon som vill höra något mysigt? Som jag sagt förut så kliar ju min gördel så in i helvete, vad mer som kliar är tejpen jag har över stygnen. Jag menar inte bara kliar lite utan det är helt sjukt, jag sitter minst två timmar per dag och river för att det kliar så mycket. Nu är jag helt jävla röd för att jag kliat så mycket och har dessutom råkat klia fram tråden. Jag (dum som jag är) fattade inte det först utan började dra i tråden i tro om att det var tejp, kan ju säga det att det var en jävla smärta när jag drog till som hårdast för att få bort "tejpbiten" som jag trodde det var. Så nu har jag en blodig tråd som sticker rakt ut, namnam. Ge mig tisdag så att jag kan få ta bort denna helvetiska bh och bort med stygnen. Jävlar vad det kommer ringa freedom i mina öron därefter. Jag hör redan kyrkklockorna ringa. Längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0