Fredag!

 

Fan vad snygg man kan vara då! Precis kommit ur duschen och sitter nu med ansiktsmask, blek och fin. Jag ska väl bara välja kläder och sminka mig sen så är jag finito! Blir skinnbyxor och en svartare sminkning eftersom vi ska till Darkside ikväll (ett relativt nytt påhitt här i Karlskoga) och det är en rockbar/klubb på fredagar. Men först så blir det middag hos Caroline med Cecilia och två av hennes vänner från Stockholm. Vi ska väl även hinna med att dra förbi Tom tillsammans med Victoria och Annie och kanske förbi Gastro för några glas vin. Imorgon ska jag jobba, tyvärr inte på nightshift där det är 100% party och det kommer vara smakfullt utan på ett lugnare Harrys. Fungerar det med! Aja, smell you later guys. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0