"fetto-dagen"

Ahrå! Söndag och sista dagen på lovet. Vi har dock ledigt på måndagen och tisdagen är det någon mässa i Örebro. För min del innebär detta att jag får lite mindre skolk eftersom jag troligen itne kommer klara av att gå till skolan på ett tag efter operationen. Jag ska fira och därav kallas denna söndag för fetto-dagen. Dagen har redan börjat bra, på morgonen hade jag världens cravings efter donken så Fredrik (han sov här inatt igen) ringde efter skjuts och vi köpte hem mat. Så in your face Agnes, jag åt en nio bitars plusmeny och befinner mig i Sveriges största matkoma fortfarande. Om drygt en timma kommer Linda, Victoria, Caroline, Emma och Miranda hit och så ska vi ner till konsum och köpa upp hela godisavdelningen. Jag har fram till 24.00 på mig att svulla, därefter får jag varken äta eller dricka något. Då började min hårddiet också. Bjuder på en bild på min uppätna mat samt glada katt som ville vara med på fotot, två sekunder senare stod han och slickade i sig resten av min cheddar dip. Fin grabb!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0