Bra bröst

Igår var jag ju på kliniken och tittade så att allt såg bra ut än sålänge, och det gjorde det! Dom klippte av min bh, eller gördel som det heter och jag fick för första gången officiellt se mina bröst. Jag har ju egentligen själv hemma tittat trots att jag inte fick röra bh:n, men fan jag är nyfiken som satan så kunde inte hjälpa det. Jag är jävligt nöjd med resultatet faktiskt! De ser inte ut som världens jävla silikonbomber utan resultatet är rätt naturligt ändå. Sure, man ser ju på långa vägar att det inte är ett par vanliga bröst vilket jag inte ville, men dom ser inte heller ut som världens mest upptryckta sprickfärdiga saker, bra det. Jag känner väl spontant själv att de kunde ha blivit större, men det är väl en d/e-kupa nu, får duga. Tänker inte direkt lägga upp en bild på hur dom ser ut, kanske i sommar att det kommer en bikinibild, that's all. Pappa har iallafall fortfarande inte märkt att jag gjort operationen, väljer att ha rätt pösiga kläder för att det inte ska synas nu, orkar inte med att alla ska vrålglo. Läpparna har pappa dock märkt, men han verkade inte bry sig alltför mycket. Nu ska jag fixa mig och sen in till stan med Caroline, kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0