Attention whore

Lite småkul, eller kanske ironiskt bara. Sen jag opererade mig så har jag fått över 90 stycken nya vänförfrågningar (endast från killar), bekanta som jag redan är vän med har börjat skriva till mig hela tiden och har väl helt plötsligt kommit på hur söt jag är, vilka fina ögon jag har och hur rolig jag verkar som person, haha. Nej men seriöst jag förstår inte killar besatthet, what's up liksom? Det är ju vidrigt bara när man verkligen tänker efter, jag har två stenhårda konstgjorda utfyllnader i mig som sladdrar omkring, vem vill inte ha det liksom? Antalet läsare av min blogg har också ökat, typ en ökning på 300%, festligt värre. Jag vet i och för sig inte riktigt vad folk vill veta om mig eller varför folk läser min blogg, för ärligt talat så är det troligen en av Sveriges sämsta bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0