Allmän tråkig information

Jag har insett att min senaste kyss.... skedde för cirka en minut sen
Jag saknar... Agnes en jävla massa!
Jag pratar... mer än vad jag borde
Jag skrattar... som en åsna
Jag tycker... om vitlökssalami på morgonen
Jag avskyr när folk... som är fula tror dom är något
Mina närmaste vänner är... the best of the best
Min första vän hette... Maria Gissla
Min första kärlek hette... Tobias
Kärlek är... få Harry Potter, always!
När jag borstar tänderna... dreglar jag
När jag lagar mat... så njuter jag
Jag är rädd för... att bli sårad
Jag önskar.... mig en miljon
Den värsta känslan... när man blir sårad 
Den bästa känslan... är när allt är super och så inser jag att allt är perfekt och blir glad
Jag vill... flytta hemifrån
Jag är... ganska konstig
Jag är sämst på... att vara seriös när man borde vara det
Jag kommer alltid.... att bli upphetsad av sushi
Det finaste som finns... är mina katter
I sommar.... så drar jag till napa, tar studenten och lever livet
Sist jag grät.... så var filmen för sorglig för mitt eget bästa
Jag kan... räkna över 30 blåmärken på benen
Min mobil är.... värdelös
När jag vaknar på morgonen... så är det av Fredriks äckliga väckarklocka
Innan jag somnar... så säger Fredrik alltid något viktigt som jag ändå aldrig minns
Just nu håller jag på att... vänta på att maten ska bli klar
Jag har aldrig... riktigt släppt dig
Idag har jag... varit i skolan, pratat med tele2 kundservice och tittat på one tree hill
På gymnasiet... blir man självmordbenägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0