14 timmar och 1 minut

Så lång tid är det kvar till jag sövs. Det är helt sjukt, jag är inte nervös!? Sen när fan är jag inte nervös???? Hade jag varit normal nu så hade jag suttit på toaletten med rännskita och lökat sönder, men nej jag sitter här kolugn. Jag får sällskap in till Örebro imogron av mamma, Victoria och Lowisa. Tack fina ni! Jag kan nog behöva stöd. Victoria och Lowisa har även lovat att komma med sushi så fort jag vaknar, sweet. Jag är bara lite dum i huvudet, vad tror ni jag gjorde igår? Tror ni inte jag söker upp videor på bröstförstoringar och skit, fyyfan. Jag är fjollig för blod så man borde ju inte tittat på dem, men sure. Varför inte skrämma upp sigsjälv? Aja, tagga till för nya tuttar! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0