Lista

Jag har insett att min senaste kyss… var med en slaktare, haha.

Jag lyssnar på… The reward is cheese - Deadmau5 just nu!

Jag mår bäst när jag… är omgiven av mina vänner en solig dag!

Stockholms bästa stadsdel är… Innerstan iallafall.

 

Den bästa krogen heter… Återkommer efter helgen! ;)

Jag pratar…
Mycket, ofta, försnabbt.

Jag älskar/tycker om…
Bruna ögon!

Min bästa vän(ner) är… De allra bästa!

Min första riktiga kyss… Var otroligt stel

Jag avskyr när folk… inte kan hålla käften om saker de borde.

Kärlek är… inget för mig i nuläget.

Någonstans, tänker någon… att världen ska gå under på lördag. Dumma jävlar.

Jag kommer alltid att vara… hon som tänker för mycket

Jag är hemligt förälskad i… Är det ens hemligt? My dreamman i Stockholm!

 

Sist jag grät var… I söndags till big brother, haha!

Min mobiltelefon är… Älskad

När jag vaknar på morgonen… är jag smått självmordsbenägen

Just nu tänker jag på… Om jag kanske ska sätta på mig kläder till skolan

Bebisar är… sötaaaaaa

Homosexuella är… det är bögarnas feeeel!!

Blondinbella är… inspirerande!

Ikväll ska jag… plugga matte (kul chey)

I morgon kommer jag… Gå i skolan, sjunga och träffa en kompis

Jag vill verkligen… vara nöjd nån jäkla gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0