Irritation

Iförrgår skrev jag världens längsta blogginlägg när jag var hos Caroline, vad händer? När jag tycker på spara och publicera så försvinner allt. Sånt gör mig galen, aldrig att jag sätter mig och skriver om, så det fick helt enkelt inte bli något inlägg alls. Nåväl, om 20 minuter ska jag bege mig till skolan för dagens enda lektion, svenska. Därefter blir det Örebro med Vickan och Lowisa, ska köpa min älskade långklänning! Jobbar ikväll också, fan vad man är otaggad när man tänker på det, men när man väl är där så går tiden fort som bara den. Har ledigt från jobbet torsdag, lördag, söndag och måndag, lååååååånghelg! Dags att sätta på sig ett laget mascara så man ser liiite fräsch ut iallafall. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0