I skolan

Företagsekonomi, brukar väl vara de få tillfällerna då jag faktiskt har tid att blogga. Annars så går mitt liv upp och ner, hat åt skolan just nu av en hel del anledningar och positivt är väl att jag fyllt arton och har ett jobb som är förvånansvärt roligt. Längtar bara till sommarlov så mycket att jag vill dö, ännu mer efter Göteborgsresan med Agnes och Peter, kommer bli bland det bästa någonsin! Försöker hålla motivationen uppe med att se framåt.... Jag vill träna också, har typ aldrig tid för det heller. Skola- jobb- sova. Finns inte tid för något mer, hinner inte plugga heller så prov som kommer snart lär ju inte gå bra. Vill skjuta migsjälv just nu. Hasta la vista. So long. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0