Friday is the only free day

En lektion i skolan idag, två inställda. Dvs att jag började (framflyttad lektion) klockan 9:20 och slutar 10:40. Bra dag. Idag har jag dessutom ledigt, fyfan vad det behövs. Inget jobb idag, känns som om världens lyfts från mina axlar! Förövrigt så måste jag skriva en uppsats som är två veckor sen idag och ikväll var det planerat att jag skulle umgås med mamma och köra bowling men i denna stad stänger dem så tidigt att det hinns inte med. Ska iallafall ta det väldigt lugnt idag!

Imorgon börjar jag jobba klockan 08:00, på en lördag!!! Hemskt. För att göra det ännu värre så gissa när jag slutar? 00:00!!!! Seriöst, 16 timmars arbete, fyyyfan. Dock så är det två olika jobb, transcom (mitt riktiga jobb) 08:00-16:45 och sen servitör på kupolen 17:20-00:00. Kommer slita på mig som fan, men skönt när pengarna kommer iallafall. Söndag jobbar jag också 08:00-16:45.

Därefter jobbar jag måndag-fredag 16:00-22:00. Gud hjälp mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0