Fredag

Okej, jag var inte i skolan idag. FEK-prov. Omöjligt. Sjukanmälde mig och tog en välbehövlig sovmorgon! Idag har jag hunnit med att springa ute i solen i en timma, perfekt timing eftersom det nu är mulet och ser ut som att det ska börja regna, har tittat färdigt på one tree hill boxen jag har hemma och badat ångbastu, haft ansiktsmask och duschat.

Ska käka min fruksot/lunch som består av en halv honungsmelon nu innan jag möter Victoria och Lowisa och åker in till Örebro. Ikväll styrs grillning och nattbad vid Labbsand, låter som en bra fredagkväll. Jobbar därefter lördag och söndag 08:00-17:45, minder kul. Nåväl, that's that! Ska äta nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0