Väntar på middagen

Jag har insett att min senaste kyss.. Var det som gjorde att jag spydde den kvällen

Jag lyssnar på.. S&M av Rihanna just nu

Jag mår som bäst när.. När jag är utomlands med vänner, helst på en club med bra musik och en sex on the beach i handen!

Det bästa med Stockholm är... Att alla mina gamla vänner bor där!

Jag pratar... För mycket, för ofta och för snabbt.

Jag älskar... Det mesta med livet!

Mina bästa vänner är... världens bästa!

Min första riktiga kyss.. Var med min pojkvän i 7;an.

Jag hatar när folk frågar... Hur jag mår...

Kärlek är... komplicerat. jobbigt. smärtsamt. underbart.

Någonstans tänker någon... precis vad jag tänker

Jag kommer alltid att vara… spontan

Jag är hemligt kär i… Error

Senast jag grät var… Yesterday

Mín mobil är… En stor del av mitt liv

När jag vaknar på morgonen… Vill jag somna om.

Innan jag går och lägger mig… Lägger jag fram kläder för dagen efter.

Just nu tänker jag… När är middagen klar?

Barn är… Söta ibland, men jag hatar barn.

Homosexuella är… Fantastiska! Jag måste skaffa en bögkompis.

Blondinbella är… Otroligt vacker! En solklar förebild.

Ikväll ska jag… Titta på desperate housewives

Imorgon ska jag… Vilja dö på morgonen, dra mig till skolan, sova efter.

Jag vill verkligen… Vinna några miljoner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0