Update

Har en god nyhet och en dålig nyhet. Börjar positivt! Oscar fyller år idag, stort grattis till mitt fina ex! En av världens bästa människor, utan tvekan. 19 år idag, och så fort vi ses ska du få en present av mig! Jag saknar dig!

Det dåliga är att när jag kom hem idag så märker jag att det ser förjävligt ut utanför huset, visar sig att det brunnit och brandkåren varit där. Vår lilla inglasade ingång till huset hade fattat eld och delar av golvet är helt uppslitet och nerbrändt. Trevligt! Luktar skit och ser desto värre ut... Är dock glad att det inte blev värre då ingen var hemma förutom mina kissemissar. Förstå om hela huset brunnit ner, hemska tanke....

Nu ska jag ut och ta en powerwalk med Caroline! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0