Torsdag

Godmorgon! Jag har precis kommit hem från ett besök hos tandläkaren. Gick rätt fort där, hade inga hål, vilket jag dock aldrig har. Däremot fick jag testa på någon flour-kräm som helt seriöst smakade spya. Jag var verkligen tvungen att lägga all min fokus på att inte kräkas när jag satt där i stolen. Det är meningen att det ska smaka banan, men luktar nagellacksborttagning och smakar värre.

Är stolt över att jag orkade mig dit eftersom jag har lite feber och har blivit rejält förskyld. (Kan vara så att jag överdriver lite också bara för att slippa gå till skolan idag när jag har prov). Får helt enkelt göra provet någon annan dag, idag ska jag ta det väldigt lugnt. Kanske dejta Lowisa och Caroline en stund, får se... Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0