Tidsfördriv

Jag är uttråkad så fyller i en töntig lista jag hittade i en kompis blogg..

Den dyraste/billigaste jackan jag äger: Dyraste bör vara min canada goose jacka som ligger på 7000 kr och billigaste måste vara min grå trenchcoat från h&m för 800 kronor.
Den dyraste/billigaste väskan jag äger: Dyraste är min louis vuitton (som är lost efter flytten) och min Raulph Lauren väska. Billigaste är min älskade fransväska från Belle för 150;-
Den dyraste/billigaste klockan jag äger: Dyraste är den jag fick i konfimationspresent av min moster, en fossilklocka för 3200;- och billigaste är alla klockor jag har från ur&penn på rean.
De dyraste/billigaste skorna jag äger: Dyraste är mina gucci-loafers för 3000 och billigaste mina tygskor från h&m för 100 kronor.
De dyraste/billigaste jeansen jag äger: Dyraste är nog mina tiger eller miss sixty, har ingen koll. Billigaste är mina favoritjeans som jag fick för 300 kronor på rean!
Den dyraste/billigaste tröjan jag äger: Jag vet inte, kanske min stickade Tommy Hilfiger tröja som jag aldrig använder och billigaste något linne eller så från Gina Tricot skulle jag tippa på.
Den dyraste/billigaste parfymen jag äger: Dyraste (om man räknar kr/ml så måster det vara Victor&Rolf flowerbomb och billigaste är Saras rustaparfym som jag halvt kidnappat av henne. Luktar as gott !
Den dyraste/billigaste sminkprodukten jag äger: Vet inte? Billig är en ögonskugga från h&m som inte säljs längre, tyvärr.. Jag älskar den :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0