Sommaren 2011

Saker som gör mig glad är att planera saker! Försöker boka in så mycket som möjligt inför sommaren nu så jag har något att se fram emot! Än så länge har jag fått ihop några småsaker, men en hel del fler saker ska listan fyllas på med!

- Göteborg 27-29 juni, Where the action is festivalen med bla. älskade Coldplay, Bright Eyes, Glasvegas och Brandon Flowers! Tillbringar den resan med mina bästa vänner, Peter och Agnes.

- Båstad under tennisveckan, en solklar favorit i repris. Denna gång är jag dock 18 år så det blir ju ännu vildare än innan! Hoppas på att få med både Caroline och Agnes med mig till vårt hus där, blir ultimat då! Dessutom får jag ju träffa min fina Anna då som har studerat i USA ett år!

- Polen med Marlie och förhoppningsvis även Sara. Måste dock prata mer med Marlie om detta, men det måste genomföras. Polen ska vara underbart på sommaren (jag har bara spontant åkt dit och festat på vintern med Marlie förut).

- Eventuellt en kryssning i Caribien med familjen + någon kompis. 11 dagars kryssning mellan 7 olika länder.  Underbart!

- Spanien med Ellen och flera om hon bara kan vara lite mer tydlig med uppgifter eftersom hon är förvirrad så in i helvete.

- Ut med Ellens båt tillsammans med Boel och åka runt i Stockholms skärgård och bara njuta av en riktig svensk sommar.

- Spendera övrig tid i Stockholm med mina nära vänner i solen, på cafén och kvällar spenderade vid vattnet med en brasa och några cider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0