Resume

Tänkte göra en snabb resume av helgen, orkar inte göra så mycket annat just nu..

Fredag: Var hemma hos Lowisa med Victoria och Emma (+ Linda och Caroline som var där en stund bara), åt tårta, pratade och hade det trevligt. Sov över hos Lowisa också.

Lördag: Var på Ikea med Lowisa och hennes mamma, låg sen och slappade vid tv:n i några timmar hos henne innan jag åkte hem och åt innan jag återigen åkte tillbaka till Lowisa, förade där och åkte sen iväg på fest. Kom hem vid halv tre tiden och mådde förjävligt...

Söndag: Har gjort så lite som möjligt, en typisk söndag. Mamma har dock tvingat mig att städa hur hela garderoben, har kastat massa kläder och rensat. Har varit ute på en powerwalk också och sedan lagat middag till familjen som vi åt nyss. Nu väntar jag på att solsidan ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0