Packar...

Fredag kväll och jag är hemma och packar och donar lite. Jag är helt slut efter att ha suttit hos frisören från 12:00-17:15! Håret är iallafall ljusbrunt nu med guldiga slingor, ska bli blondare men vill inte slita på håret för mycket så det får ske lite succesivt! Jag har iallafall näääästan packar färdigt, fyra olika vardagsoutfits, tre kvällsoutfits, två jackor, fem par skor, 6 bh:ar och 6 par trosor för 48h, bör räcka tycker man. Min nya Ralph Lauren väska (som jag förövrigt inte visat i bloggen) är som gjord för detta, snygg men endå rymlig för packning. Nu ska jag iväg och inhandla cigaretter och möta Caroline för lite planering, puss!


Ungefär såhär ser min väska ut, ¨
fast utan någon konstig rand rakt över och annan färg. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0