Home

Jag kom hem från kryssningen igår vid 3 tiden, dock alldeles för trött ock bakfull för att orka sätta mig vid datorn och uppdatera eller lägga in bilderna vi tagit. Blev att ta det lugnt, fixa några små ärenden och sen sova riktigt tidigt! Trots det är jag trött som bara den idag, har halvsovit mig igenom skolan, därefter varit hos frisören och slingat samt klippt håret. Nu är det riktigt kort, vilket är mindre vackert men det var så slitet så jag var väl tvungen. Nu är det iallafall fräscht!

Nu ska jag möta Caroline, åka och träffa Lowisa och ta det lugnt. Slå på någon film, visa alla videofilmer vi filmat på kryssningen, herregud säger jag bara. Dräggigare får man leta efter, inte okej! Klockan 21:00 är det ju desperate housewives sängsongsstart! MÅSTE ses. Nu kommer Caroline, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0