Herregud

Min hjärna känns lite som slime just nu. En enda stor sörja som geggar omkring och inte kan tänka klart. Haft matteprov i sammanlagt 3 timmar idag, mindre kul. Jag har alltid haft lätt för matte och när jag inte klarar av att räkna ut något blir det som om någon slår till mig rakt i ansiktet. Provet var uppdelat i två delar och del ett var det ju inga problem med, sen kommer man tillbaka efter luchen med världens självförtroende som sedan rasar samman totalt.

Får världens blackout och inget gjort, slutade med att jag hoppade över ett tal, skrev bara hälften av uträkningarna och sen orkade jag inte. Ett tal låter ju som ingenting men jag kan irritera mig på sånt i veckor, ett enda jävla tal som förstör allting. ORKA! Så kan det gå när man inte pluggar, resultat kommer iallafall på fredag.


Jag idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0