Helt jävla sjukt

http://www.meat.org/ 
Okej, folk som är känsliga. Titta inte. Jag ska fan inte äta kött längre, om köttet som säljs i Sverige produceras på samma sätt som i denna video ska jag aldrig mer ens smaka något som innehåller kött. Det är ju mot svensk lag men hur bra koll har dom egentligen på slakterierna och uppfödarna? Jag sitter seriöst och gråter just nu, kan bero på att jag är känslig men jag klarar inte av människor som behandlar djur dåligt. Det är sjukt, seriöst det är verkligen sjukt... Hur fan kan sånt tillåtas? Jag vill gå dit och göra exakt samma sak mot de idioterna som gör så mot djuren, jag vill sätta ihop tusentals av dem äckliga människorna i en bur, övergöda dem, slå dem, sparka på dem, hoppa på dem och behandla dem lika illa som de behandlar djuren. De förtjänar inte att leva. Åh jag brusar upp som fan nu, dö vidriga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0