3

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Människor som skadar djur, spanska och vad som kom först - hönan eller ägget?

Tre saker som finns på mitt skrivbord: halv trasig iPod touch, en miljard skolböcker och en hammarby musmatta.

Tre saker jag gör just nu: Gäspar, fryser och sitter(?)

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Resa jorden runt, hjälpa djur/människor med som lider, bo utomlands.

Tre saker jag kan: Laga mat, bränna pengar fort, vara besatt av olika killar varje dag.

Tre saker jag inte kan: Banta, klara av ett förhållande (orka), plugga.

Tre saker jag skulle vilja lära mig: läsa tankar, kunna teleportera mig, vara osynlig.

Tre favoriträtter: Sushi, wook, grillat!


Kommentarer
Postat av: kristina

Hej! Jag ääälskar din design och skulle du kunna berätta vad det är för stillmall eller nåt?! Tack!

Kram

2011-03-08 @ 14:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0