Veckoplanering

Söndag (idag): Har varit ute och tränat, nu ska jag äta jordgubbar innan jag möter Caroline för film, skitsnack och kanske en solning.
Måndag: Jobbar 14:30-20:30, därefter ska jag möta Victoria och åka och sola solarium.
Tisdag: Jobbar 14:30-20:30, ut och springa, därefter har jag inga planer.
Onsdag: Ska gå upp tidigare än vanligt för att hinna springa på morgonen, jobbar 14:30-20:30 och efter det ska jag skynda iväg hem till Caroline för att fira hennes 19-årsdag! Det blir självklart en utgång efter det. Awesome.
Torsdag: Min storebror kommer troligen hit då, eventuellt annars på fredag. Har ju fått lönen då så ska in till Örebro och bränna minst 6000 på shopping med Lowisa, Victoria och Caroline! Efter det ska jag bara ta det lugnt och umgås med min kära broder.
Fredag: Midsommarafton! Börjar med att fira hemma hos oss med stora delar av mammas sida av släkten. Rör mig senare vidare till Caroline tillsammans med flertalet vänner för att fortsätta dricka och inviga Carolines nya pool. Blir utgång därefter, Örebro eller Karlskoga!
Lördag: Kommer att vara någorlunda bakfull. Jobbar dock 16:05-22:05.
Söndag: Jobbar 16:05-22:05.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0