Skolavslutning imorgon!

Jävlar vad skönt! Slippa skolan i veckor, kärlek! Helt sjukt, jag har gått i skolan här i Värmland i ett år nu! Jag kan inte förstå att tiden kan gå så fort ändå, crazy. Imorgon efter avslutningen ska jag fort iväg och köpa studentpresent till min älskade Lowisa innan jag tittar på när de åker flak och sen beger mig till hennes studentmottagning! Ska bli riktigt roligt, räknar med en utgång senare på kvällen också. All in imorgon! Grattis fina Lowisa!

(btw titta hur fin min Lowisa var på balen!)


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Jag är en av många bloggare, stora som små som har startat en spridning så kallad: KROSSA SAMHÄLLSIDEALET! (: nu försöker jag se hur många som faktiskt påverkas av ideal.. om de är så farligt som alla säger. blir du påverkad av de som "krävs av en", i såfall på vilket sätt,?



annars kämpar vi ju kraftigt mot något som vi bara fått för oss finns..

2011-06-10 @ 00:03:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Felicia - Fotoblogg

Jätte fin klänning!

2011-06-10 @ 01:26:24
URL: http://felicialangstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0