Onsdag

Godmorgon! Jag vaknade nyss, vilket gör att jag sovit i 13,5 timmar. Trött chey. Just nu sitter jag och skriver färdigt min naturkunskaps uppsats, den ska fan lämnas in idag. Inte okej att jag skjuter upp det hela tiden. Ska ut och gå sen och träna ett tag. Funderar på om jag ska dra ut på onsdagsklubben ikväll, är sugen så in i helvete. Men jag jobbar klockan 9.30 på morgonen dagen efter. Värt eller inte? Bakis på jobbet kan omöjligt vara en höjdare. Men vi får se, känner jag migsjälv så kommer jag dra ut! Jag ska iallafall också hinna sola idag, eftersom vädret suger kuk så blir det solarium, orkar inte vara kritvit medans alla är negerbruna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0