Onsdag

Imorgon ska jag jobba 7:45-16:30, likaså på fredag! Efter jobbet på fredag åker jag direkt till Stockholm! Helvete vad underbart. Jag har inte varit där på två månader, insane. Planerna är att på fredag dra ut med Maria som precis blivit 18, grattis älskling!! Hoppas på att träffa Ellen ute då också, vore pricken över i:et. Lördag ska jag fira Alice som fyller år och därefter troligen också gå ut på krogen med Sara. Måste ju passa på när man är i tillbaka världens bästa stad! På söndag åker jag tyvärr hem igen så det blir inte en lång vistelse men ska försöka göra det bästa utav den. Nu ligger min trogne man i sängen och väntar på mig, ska hoppa ner och pussas lite innan jag sover. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0