No school

Försov mig och fick veta att sista lektionen var inställd. Gjorde det bästa utav dagen och drog in till Örebro för en dagsshopping för att pigga upp humöret! Direkt när jag kom hem så var det bara att vända tvärt och åka till jobbet. Sjukt seg dag idag på jobbet, inte ett jävla piss hände. Adam var sen snäll och hämtade mig och skjutsade hem mig efter jobbet. Har påtal om ingen fått oranget snigelslem på min sko, brutalt äckligt. Jag ska skriva klart min miljörapport nu och sen förhoppningsvis somna lite tidigare idag än igår (somnade vid 6 på morgonen...) Puss!

Kör en dagens på detta också.

Klänning - forever 21

Skinnjacka - Vero moda

Boots - Bergqvist skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0