Money money money

Och det känns så fruktansvärt bra! Från att ha haft 8 kronor på kontot ligger jag nu på ca 10 000. Visst det är inte direkt en förmögenhet men känner smaken av frihet iallafall! Snart kommer även skatteåterbäringen och studiebidraget vilket gör att jag inkasserar ytterligare 3000:- vilket gillas!

Räknar med att bränna ett par tusen på shopping. Det resterande kommer läggas på min Göteborgs-resa som går av stapeln på måndag, en hel del utgångar och att äta ute och därefter det som jag ser som mest fram emot: Båstad under tennisveckan! Min årliga favorit. Nu ska jag gå och lägga mig och slå på en film. Imorgon vankas shopping med Caroline och Victoria innan jobbet och därefter firar vi Caroline som fyller 19 med förning hos henne och sen utgång! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0