Berg- och dalbana

Har precis sagt hejdå till Sofia och Caroline som skulle iväg till donken och tjocka sig. Jag som lever nyttigt ser istället fram emot en kväll/natt framför datorn och min älskling (datorspel!). Laddar upp inför imorgon och morgondagens bravader. Mitt humör är som en berg och dalbana just nu, ena sekunden verkar alla dörrar stå öppna och alla livets möjligheter är framför mig, nästa sekund ser allt mörkt ut och jag står inte ut en sekund till. Det enda jag gör då är att dränka mina sorger i alkohol, dans och idioti. Just nu är jag dock lycklig, om en timma får vi se hur läget är. Lyssnar på några gamla godingar från axwell nu, alltid sånt som piggar upp. Jag jobbar inte heller förrens på måndag, sweet med lite ledighet. Time to kill now, heroes here I come. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0