Preparations

Jag har ledigt imorgon, befrielse! Jag gillar iofs jobbet, men att börja 07:45 varje dag denna vecka är tjaaa... hårt... Rätt bra med ledigt ändå med tanke på att jag är så otroligt förskyld, vilket resluterar i världens träningsverk i magen av att jag hostar konstant. Kan inte sova ordentligt på natten då jag vaknar av allt hostande.. Nåväl skriver inte för att klaga, utan för att snarare tvärtom vara positiv.

Imorgon börjar pip, en festival i Karlskoga. Vi i MUF Karlskoga, Örebro och Kristinehamn ska kampanja där. Så idag om någon timma kommer Caroline och hämtar mig så ska vi åka till lokalen och hämta tältet, poolen och alla tillhörigheter för att förbereda. Ska bygga upp tältet idag nämnligen. Efter det kommer jag direkt efter jobbet att stå och kampanja fyra dagar i rad, men självklart får jag även lite ledigt till att njuta av bra musik där. Ser mest fram emot Kesha och Håkan Hellström, men godbitar som miss Li, Daniel AdamsRay, Tove Styrke, Maskinen och Veronica Maggio kommer också. Ser ut att bli ett par roliga dagar framöver. Peace!

Pip förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0