Klagomål

Jag har precis varit ute på en powerwalk i Immetorp och dessutom handlat tomat och gurka så att jag har något att livnära mig på. Tror ni inte att när jag går ut så är det molnigt så drar på mig långbyxor och en långärmad tröja, men nej när jag promenerat i 30 minuter så spricker det upp och blir strålande sol. Jag har aldrig varit så varm i hela mitt liv och jag vägrade vända, så det var bara att fortsätta gå i över en timma i solen. Gud vill göra allt jobbigare.... Bara för det så känner jag att jag vill klaga lite på alltmöjligt, så här har vi detta:

- Människor som alltid säger "nu jävlar, nu ska jag vara nyttig" och dagen efter trycker de i sig godis, läsk eller snabbmat. Fan om du själv tillochmed insett att du borde banta så gör då något åt saken, idiot. Edit till detta: De som skyller sin fetma på sjukdomar eller något så idiotiskt som "kraftig benstomme" nej, face it! DU ÄR FET OCH DET ÄR DITT FEL.

- Träskomodet. Träklackar, skor som ska se ut som träskor med lite tvinnade band etc. Det är inte snyggt, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Jeffrey Cambell skorna är lite okej beroende på hur man matchar det men annars... NEJ.

- Öl. I don't get it and i never will. Jag har verkligen försökt, tro mig. Det går bara inte, det är så sjukt äckligt. Jag ösnkar verkligen att jag kunde gilla det. Låter så underbart "ligga på stranden med en riktigt kall öl." Jag skulle hellre ligga på stranden med en skål chili.

- Att jobba hela sommaren. Det är sjukt nice med pengar, det klagar jag inte på! Men medan alla njuter av att sova längre, ligga på stranden och sola och bara ha det bra så sliter jag som ett djur. Jag har solat typ två gånger detta sommarlov och inte badat ute en enda gång (bortsätt från kvällsbad i Carolines pool). Ovärt.

- Leopardmönstrat. Detta måste seriöst vara det fulaste modet och mönstret som finns. Jag skulle aldrig gå ut i en leopardmönstrad klänning, ser verkligen ut som ett litet billigt fnask. Jag överdriver verkligen inte, horigare finns inte. Däremot är zebramönstrat snyggt!

Jag får rysningar... Usch titta bara på skorna, horribelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0