Helt slut

Hej! Min bloggning suger verkligen, men att jag inte bloggar betyder att jag har mycket roligare saker för mig, vilket stämmer! Båstad var kick-ass. Haha, nej men det var en kort och intensiv helg, bilder kommer! Direkt efter det så åkte hela gänget (Mark, Kristoffer, jag, Caroline och Patrik) till Karlskoga och bodde hos Caroline. Igår åkte dock Mark och Krille hem igen efter en sjukt oklar utgång här i Karlskoga. Gårkvällen spenderades istället med att titta på Inglourious Basterds, riktigt bra film. Rekomenderas verkligen...

Nåväl, idag har jag iallafall ledigt. Har annars jobbat hela veckan och jobbar hela nästa också. Jättekul att jobba nästa vecka då jag är ensam hemma då för att mamma och pappa ska ner till huset i Båstad då. Jag jobbar 8.45-18:00 varje dag så det blir jobba-äta-sova. Kul. Nu ska jag ladda upp bilder, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0