Helgen

Jag åkte trots allt till Stockholm över helgen, kan ju ändå inte missa guldchansen? Var överdrivet förskyld hela resan och hade knappt någon röst att prata med, men fan det går att köra all in iallafall. Resan dit måste dock ha varit den sämsta någonsin, har aldrig suttit i sådana extrema köer i hela mitt liv. Det var verkligen brutalt. Väl framme så spenderades fredagskvällen först med att föra på ojojoj och sen vidare till Aveny, ett nyare ställe på Kungsgatan. Drog på efterfest och mötte Sara sen på kvällen och sov där.

Lördagen spenderades med lite smått av varje. Åt thaimat på morgonen till frukost (awesome!), drog in till stan en stund, mötte Maria, satt på en uteservering och drack lite, drog hem till Alice för födelsedagsmiddag, grattis!, därefter åkte jag in mot stan och förade vid Fridhemsplan och därefter drog vi till Hellströms och mötte Ellen där. Åkte sen och mötte the man of my dreams. Lyckades fyllebabbla och rädda en påkörd grävling också, duktig tjej! På söndagen låg jag halvt i koma hela dagen innan jag rullade hem. Tack för en bra helg, på återseende världens bästa stad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0