Helan gåååår!

Jag har precis kommit upp från badet och sitter här med ansiktsmask och håret i en handduk. Snygg tjej. Ska snart gå och lägga mig i och med att jag går upp vid 06:30 varje dag, yey! I min famn just nu ligger min prins, tror han blir extra kelsjuk när mamma och pappa är borta och han får mycket mindre uppmärksamhet, men det är inget jag klagar på!

Förövrigt så är jag riktigt taggad inför imorgon! Vi blir ett gäng tjejer här som ska ha kräftskiva. Kräftskivor i Karlskoga har ju en tendens att bli jävligt spårade när jag är där, fina minnen! Imorgon direkt efter jobbet blir det raka vägen hem för kräftor, nubbe, cider, skratt, hög musik och trevligt sällskap! Vi ska röra oss ut mot krogen efter, känner redan nu hur underbart vi kommer lukta. Skaldjursgänget, varning alla som ska ut imorgon. Be aware! Muhaha. PEACE!

Jag och Lowisa i onsdags förra veckan på statt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0