Thanks dad!

Återigen hemma i lillstaden. Har känt mig som ett lik idag så ringde pappa som fick hämta mig vid bussen och köra hem mig, földje sen med honom ut till ett hus han säljer som låg mitt i ingenstans och fixade lite saker. När jag kom hem möttes jag av en ny dubbelsäng i mitt rum, tack pappa! Så jävla gött, har under hela mitt Stockholmsliv levt med en 90-säng, en ren mardröm om man sover med någon. Fick en ny 120-säng när jag flyttade hit men nu har jag alltså en 180-säng. Perfekt!

Möttes även av ett helt omgjort vardagsrum plus att mamma fixat en hel del i det resterande utav huset så det ser lite mer okej ut nu, nästa vecka drar dock ett nytt helvete igång. Först ska vinden isoleras om, därefter kommer dem och fixar en ny braskamin åt oss, direkt därpå ska två badrum göras om helt och hållet samtidigt som vi lägger nytt golv i kök och hall. Lär bli en jävla röra igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0