Sunday

Väcktes klockan tio idag vilket innebär att jag bara sovit 4,5 timmar inatt. Kul. Åkte till Örebro med mamma och pappa för att köpa en ny toalett, (haha) till mitt badrum som massa hantverkare kommer och gör om imorgon. Därefter åkte vi iallafall till Åtorp för att pappa skulle fixa något med ett hus han säljer och sen var det förbi Sibylla innan vi åkte hem.

Väl hemma har jag inte gjort något märkvärdigt, badat, haft ansiktsmask, färgat ögonbryn + ögonfransar, målat och filat naglarna, satt upp ett väggord och ja. Det var väl det. Nu ska jag skära upp lite sallad och sätta mig framför brasan och hoppas att tiden går snabbare fram tills Solsidan börjar följt av Wallander. Smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0