Spelkväll med släkten på G

Yes lördag och jag ska inte ut och festa som jag antagligen oftast gör! Någon random snubbe från igår babblade dock om att "jaaag måschte komma på fescht imöra" med sin dräggiga röst. Men nejnej! Jag ska istället ladda upp med monopol, pictionary, trivial pursuit och rappakalja. Och tro mig med min släkt så lär det bli en sjukt jävla bra kväll! Det blir middag med dem också, ska väl åka och handla lite till middagen snart. Nu ska jag dock ut på långpromenad eftersom vädret är helt underbart! So long!


Haha bild från igår när jag och Caroline var överhysteriska över bengal-katten utanför huset. Min överviktiga katt verkar dock inte bry sig ett piss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0