Söndag

Söndag, söndag, söndag. Jag hatar söndagar.
Ska iallafall försöka göra något utav dagen, har hittills varit och shoppat med min kusin och mamma, legat och kollar på film, handlat mat med mamma, beställt hem väggord, ska nu bli upphämtad av Caroline och åka och sola, därefter hem och göra räkpaj med mamma (bland det godaste på denna jord) och sen förhoppningsvis bege mig ut i dimman! Får se om någon styr fest idag, tillskillnad från alla goa Stockholmare så har vi ledigt imorgon också. Sweet! Nu ska jag rulla. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också ledigt hahahahahah tre dagar längre lov

2011-01-10 @ 02:21:08
Postat av: haggan

jag har också ledigt muhhaha

2011-01-10 @ 12:47:46
URL: http://agnesleblanc.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0